FAQ - Oftest stillede spørgsmål
Hvordan får jeg adgang til mine online forløb?
Kort efter dit køb har du modtaget en velkomstmail med info og link til log ind. Du kan dog også følge nedenstående trin:
- Gå til hjemmesiden www.isabelleevita.dk på din telefon, computer eller tablet.
- Klik på Log Ind (du finder Log Ind i bunden eller i toppen som en lille figur)
- Log ind med den e-mailadresse, som du har oplyst ved køb af forløbet.
- Du får derefter tilsendt en kode på mail, som du skal indtaste på hjemmesiden for at aktivere dit forløb første gang du logger ind.
- Din computer, telefon eller tablet husker derefter dit login, men skulle den glemme det igen, så følger du bare ovenstående trin igen.
- Når du er logget ind, kan du finde alle dine købte forløb under menupunkterne "Ordrer" og "Forløb".
Du kan derefter også får adgang til dit forløb via appen Isabelle Evita, som kan downloades via App Store eller Google Play. Det er vigtigt at du først har aktiveret din adgang via hjemmesiden før du logger ind på app'en.
Kan jeg få adgang via app'en?
Når du har aktiveret din adgang via hjemmeside kan du også få adgang til alle dine forløb via app'en Isabelle Evita, som kan downloades via App Store eller Google Play.
Vær opmærksom på at du du først skal aktivere din adgang via hjemmesiden, før du kan få adgang til dem på app'en.
Hvilke funktioner tilbyder den nye app?
- Adgang til dine online kurser, lige når det passer dig.
- Notifikationer, så du altid er opdateret med nyt indhold.
- Offline adgang – download materialet og lær på farten.
Hvis du oplever problemer med appen, kontakt os venligst på: info@isabellevita.dk, så hjælper vi med at løse problemet.
Kan min adgang forlænges?
Ved køb har du valgt adgang til forløbet i enten 90 dage eller ubegrænset adgang. Ved adgang i 90 dage åbnes din adgang automatisk ved købet og lukkes automatisk 90 dage efter. Vi har derfor ikke mulighed for at forlænge din adgang da det hele foregår automatisk. Du har dog mulighed for at købe ubegrænset adgang til reduceret pris hvis du benytter dig af rabatkoden sidst i forløbet.
Hvordan downloader jeg min e-bog?
Efter gennemført køb modtager du en e-mail med et downloadlink. Klik på linket, og følg vejledningen for at downloade filen til din enhed.
- Hvis din enhed ikke understøtter filformatet, kan du kontakte os på: info@isabellevita.dk.
Jeg har ikke modtaget min e-bog – hvad gør jeg?
- Tjek dit spamfilter – e-mailen kan være havnet der.
- Hvis du bruger Gmail, kan e-mailen være under fanen Promoveringer.
- Hvis du stadig ikke kan finde e-mailen, kontakt os venligst, så vi kan hjælpe dig.
Hvornår modtager jeg min bog?
Levering tager typisk 2-5 hverdage til nærmeste pakkeshop. Hvis du ikke har modtaget besked fra DAO inden for denne periode, kan det skyldes:
- At DAO-e-mailen er havnet i dit spamfilter.
- At der er opstået en forsinkelse.
Kan jeg få levering til min hjemmeadresse?
Ja, du kan vælge om du ønsker hjemmelevering eller levering til nærmeste pakkeshop med DAO i webshoppen. Dette vælger du ved købet.
Hvad koster fragt?
Fragt koster 49 kr. uanset om du vælger hjemmelevering eller levering til nærmeste pakkeshop/posthus.
Skader & reklamation - Hvad gør jeg, hvis min bog er beskadiget under transport?
- Tag billeder af skaden samt emballagen. Vi skal bruge følgende billeder:
- 1-2 billeder af pakkens udvendige flader.
- 1 billede af pakken åben.
- 1-2 billeder af den skadet bog.
- 1 billede af DAO-labelen synlig på pakken.
- Send dine billeder til info@isabelleevita.dk
- Efterfølgende kontakter vi dig med henblik på at få sendt en ny bog af sted til dig hurtigst muligt, og sørger selv for at kontakte DAO.
- Det er vigtigt at din reklamation sker senest inden for 3 hverdage efter du har modtaget bogen.