FAQ - Oftest stillede spørgsmål
FAQ – Ofte stillede spørgsmål:
Online Forløb
Hvordan kan jeg tilgå mine online forløb?
For at komme ind på dine online forløb skal du følge disse trin:
• Gå til vores hjemmeside www.isabelleevita.dk.
• Klik på "Log ind" i øverste venstre hjørne.
• Indtast din e-mailadresse og adgangskode. Obs! Hvis det er første gang du går ind og endnu ikke har oprettet adgangskode skal du oprette en konto ved at klikke på "Opret konto" og bruge den e-mailadresse, som du har tilmeldt dig kurset med og indtaste en ønsket adgangskode.
• Når du er logget ind, finder du oversigten "Mine kurser". Her kan du se og komme ind på de kurser, som du har tilmeldt dig.
E-bog
Hvordan henter jeg min e-bog?
Når du har gennemført dit køb, vil du modtage en e-mail med et downloadlink til din e-bog. Klik på linket, og følg instruktionerne for at downloade filen til din enhed. Hvis din enhed ikke understøtter filtypen så kontakt os gerne på mail: info@isabellevita.dk
Hvad gør jeg, hvis jeg ikke har modtaget min e-bog?
Tjek din spammappe for at sikre, at e-mailen ikke er havnet der. Hvis du har gmail ender mails nemt i den indbakke som hedder "promoveringer". Hvis du stadig ikke kan finde den, bedes du kontakte os, så vi kan hjælpe dig med at få adgang til din e-bog.
Ordre & Levering
Hvornår modtager jeg min bog?
Som det fremgår af vores hjemmeside tilbyder vi 2-5 hverdages levering med levering til nærmeste pakkeshop.
Hvorfor har jeg ikke modtaget min bog endnu?
Hvis der er gået mere end 5 hverdage og du ikke har modtaget besked fra GLS om at din pakke er på vej eller klar til afhentning, er du velkommen til at kontakte os på mail. Alternativt kan det skyldes at mailen fra GLS er havnet i dit spamfilter.
Kan jeg få sendt bogen til min hjemmeadresse?
Vi tilbyder ikke hjemmelevering, men levering til nærmeste posthus/pakkeboks. Det er GLS som vælger pakkeshoppen.
Hvad er prisen for porto på bøger?
Fragtpris er 49 kr. med levering til nærmeste posthus/pakkeboks.
Reklamation & returnering
Hvad skal jeg gøre, hvis min bog er blevet beskadiget under transporten?
Hvis din bog er blevet beskadiget, bedes du kontakte GLS med billeder af skaden og emballagen via deres hjemmeside. Derefter vil GLS bede dig om at kontakte os.
Hvordan kan jeg returnere en bog, jeg ikke ønsker at beholde?
Du kan returnere bøger inden for 14 dage efter modtagelsen. Det er vigtigt at bogen returneres i ubrugt tilstand og sendes retur forsvarligt indpakket. Kontakt os for at få yderligere oplysninger om, hvordan du kan returnere bogen.